استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال پرسپوليس عنوان بهترين خط دفاع سال 2013 فوتبال جهان را به خود اختصاص داد.


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، سرخپوشان پايتخت با دريافت 8 گل در 20 بازي و ميانگين 0/4 گل در هر بازي در حال حاضر بهترين خط دفاعي دنيا را در اختيار دارند.

در بين ليگ‌هاي معتبر اروپايي تيم رم ايتاليا با 7 گل خورده در 17 بازي بهترين رکورد را دارد و ليل فرانسه و بايرن مونيخ آلمان نيز رکورد زير 0/5 گل در هر بازي را در اختيار دارند. در ميان کشورهاي صاحب نام فوتبال اروپا و آسيا هيچ تيمي ميانگين گل خورده پرسپوليس را نداشته و بعيد به نظر مي رسد در ميان ساير کشورها نيز تيمي توانسته باشد از ميانگين گل خورده پرسپوليس برخودار باشد.

در ليگ‌هاي آسيايي نيز پرسپوليس همچنان بهترين رکورد را در اختيار دارد. پس از پرسپوليس تيم بنيادکار ازبکستان با ميانگين 0/5 (13 گل- 26 بازي)، گوانگجوي چين و سپاهان ايران با ميانگين 0/6 و النصر عربستان با ميانگين 0/64 گل خورده در هر بازي ديگر تيم هاي برتر دفاعي آسيا هستند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان